تبلیغات در مجموعه رسانه های پیک برتر

تبلیغات در پیک برتر و سایت ها و پلتفرم های هوشمند

تبلیغات در مجموعه رسانه های پیک برتر

تبلیغات در پیک برتر و سایت ها و پلتفرم های هوشمند

  • ۰
  • ۰

انتشار در 1399/06/23

تبلیغات لوکال در تهران و کرج  

تمام اطلاعات نوشته شده برای تهران و کرج صادق است.

بیشتر از 6 ماه است که ویروس کرونا در ایران به بیماری زایی خود ادامه داده و به علت مرگبار بودن این ویروس مردم از دست زدن به چیزهایی که آنها را نمیتوانند شست و شو کنند و یا در خیابان است اجتناب می کنند. در چنین شرایطی کسب و کارهایی که آنلاین فعالیت می کنند و یا تبلیغات آنلاین انجام می دهند بسیار موفق تر از کسانی هستند که تراکت چاپ می کنند و یا به دنبال مجلات چاپی هستند که به طورت محلی توزیع می شوند. اما تبلیغات آنلاین برای تمام کسب و کارها نمی تواند موثر باشد چرا که محتوای سایت به تمام کشور و حداقل در بهترین شرایط به تمام تهران یا کرج نمایش داده میشود. پس پیدا کردن رسانه ی آنلاین که بتواند به صورت محلی و منطقه ای آگهی ها را نمایش دهد بسیار ارزشمند است.  دانرو (www.dunro.com) رسانه ی تبلیغاتی آنلاین است که ویژگی های برجسته ای دارد که در ادامه مطلب به تعدادی از آنها به صورت تیتر وار پرداخته می شود.

 

- دانرو سایت، وب موبایل و اپلیکیشنی است که تبلیغات و محتوای مقاله ای خود را می تواند به صورت منطقه ای به کاربران نمایش دهد. 

- ورودی به پروفایل مشتری به صورت کلیک (بنر سایت)، پیامک، پوش نوتیفیکیشن (برای دیدن تصویری از پوش نوتیفیکیشن کلیک کنید)، گوگل و تبلیغات اینستاگرامی است.

- پروفایل ویژه ی ایجاد شده کارایی یک سایت کامل را برای مشتری دارد. (برای مطالعه ی ویژگی های پروفایل ویژه و تعرفه ی دانرو کلیک کنید)

 

 

برای مطالعه دانرو کلیک کنید

جهت تبلیغات تماس بگیرید و یا با یکی از پیام رسان ها پیام بدهید
تماس با موبایل 09385801019
تماس با تلفن 02123051322
تلگرام saber_asghari@
واتساپ 09385801019

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی