تبلیغات در مجموعه رسانه های پیک برتر

تبلیغات در پیک برتر و سایت ها و پلتفرم های هوشمند

تبلیغات در مجموعه رسانه های پیک برتر

تبلیغات در پیک برتر و سایت ها و پلتفرم های هوشمند

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتشار در 1399/06/29

آیا پیک برتر جمع شد؟

بله!

اما به شکل دیگری به فعالیت خود ادامه می دهد.

پیک برتر تنها رسانه چاپی و یکی از رسانه های تبلیغاتی شرکت گروه رسانه های برتر بوده است. به دلیل شیوع کرونا و عدم استقبال مخاطبان از مجله به دلیل ترس از ابتلای کرونا (با وجودی که هنگام تحویل درب واحد منازل و تحویل به شخص صاحب خانه ابتدا با الکل اسپری می شد) شرایط را به سمت چاپ نشدن پیک برتر سوق داد. به همین دلیل پیک برتر چاپی دیگر چاپ نمی شود (حداقل تا زمانی که کرونا پا برجا باشد). ولی رسانه ی دیگری به نام دانرو که به نوعی پیک برتر آنلاین است و سالهاست که فعالیت می کند نقش پر رنگ تری در تبلیغات منطقه ای که به صورت آنلاین انجام می شود به خود گرفت. در ادامه مطلب در جدول شاهد مقایسه ی بین پیک برتر چاپی و دانروی آنلاین خواهید بود.

  • بخش تبلیغات پیک برتر
  • ۰
  • ۰

انتشار در 1399/06/23

تبلیغات لوکیشنی در تهران 

بسیاری از کسب و کارها به صورت منطقه ای یا محلی فعالیت می کنند و قادر به سرویس دهی غیر حضوری فرا منطقه ای نیستند. برای مثال یک کترینگ واقع در نیاوران با وجودی که غذای بیرون بر دارد قادر به سرویس دهی در ونک نمی باشد. پس بهترین تبلیغات برای این گونه کسب و کارها، تبلیغات لوکیشن محور است. تا سال 98 پیک برتر یکی از بهترین گزینه های تبلیغاتی لوکیشینی بود اما در سال 99 پیک برتر 20 ساله، جای خود را به دانرو که یک رسانه آنلاین و منطقه ای است داد و دیگر چاپ نشد. دانرو با ارائه خدماتی مثل کلیک و پیامک منطقه ای بسیاری از نیازهای مخاطبین را برطرف کرد و در کنار اینها، پوش نوتیفیکیشن (پیامک اینترنتی)، رپورتاژ متنی (به قلم تیم فنی دانرو برای آن کسب و کار) و استوری اینستاگرام (در پیج خود دانرو با 50 هزار فالور) توانسته است نیازهای دیگری از جمله برندینگ مشتریان را انجام دهد.

  • بخش تبلیغات پیک برتر
  • ۰
  • ۰

پیک برتر یا دانرو

انتشار در 1399/06/04

پیک برتر یا دانرو؟

پیک برتر و دانرو هر دو متولد گروه رسانه های  برتر هستند. در این مطلب این دو رسانه معرفی و مقایسه می شوند.

پیک برتر یکی از رسانه های شناخته شده است که هر ماه به طور رایگان در درب منازل توزیع می شد. این مجله تبلیغاتی در 20 سال گذشته تعداد بیشماری آگهی از کسب و کار را به مخاطبین خود معرفی کرده بود. در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا که مردم به پیک ها که شکل فیزیکی تبلیغات است تمایل کمتری دارند و به همین دلیل ورود به فضای تبلیغاتی آنلاین می تواند بازدهی بهتری ایجاد کن. دانرو که به اشکال مختلف فضای مجازی ورود کرده است یکی از بهترین گزینه ها است که می تواند برای مخاطبین گزینه مناسبی باشد و بدون شک کسب و کارهایی که در آن حضور دارند برای مخاطبین می تواند مفید باشد. دانرو در قالب وبسایت، وب اپلیکیشن و اپلیکیشن و تبلیغاتی در گزینه های مختلف بسیاری از نیازهای مشتریان در تبلیغات را برطرف می کند. در ادامه مطلب می توانید ویژگی های این دو رسانه را که با یکدیگر مقایسه شده است بررسی کنید.

  • بخش تبلیغات پیک برتر